niedziela, 24 września 2017

rozmowy o blogu

Od czasu do czasu koresponduję i rozmawiam z osobami czytającymi blog, pojawiły się różne sugestie - jedna, żeby nie publikować zbyt często, ale za to większe kawałki (np. artykuły z kilkoma filmikami/nagraniami jako przykładami), inna - żeby było więcej mojej twórczości. W sumie nie mam jakiejś strategii prowadzenia bloga, staram się coś wrzucać jak znajdę albo stworzę. Ostatnio jest zauważalnie mniej czasu na prowadzenie bloga, wręcz nie zamierzałem dziś siadać do komputera (nawet byłem poza miastem, żeby pokontemplować naturę i pograć w koszykówkę, ale pogoda się popsuła).

W sumie takie podsumowanie powinienem napisać pod koniec miesiąca (ale zostałem sprowokowany uwagą, że we wrześniu było trochę solidnych/fajnych wpisów :) ). Zachęcam do podtrzymywania zainteresowania blogiem i poezją dźwiękową, a jak ktoś ma coś do zaprezentowania (z dziedziny poezji dźwiękowej), to dajcie znać, chętnie zamieszczę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz