piątek, 5 maja 2017

Komiksowa Warszawa

Posłałem komiks (do wykonywania na głos) do zina, który ma mieć premierę na Targach Książki (a dokładniej w ramach wydarzenia "Komiksowa Warszawa"). Pozostałe szkice (m.in. kawałek przeznaczony do wykonania głosem z towarzyszeniem instrumentu - np. pianina) pozostawiłem na kiedyś.

Dawno już wycofałem się z robienia komiksów, w końcu fakty są takie, że słabo rysuję, no ale jednak od czasu do czasu są okazje, żeby do tego wracać.

Mam nadzieję, że z poezji dźwiękowej się zbyt szybko nie wycofam, słuchałem niedawno szkiców nagranych w styczniu/lutym, niewykorzystanych jeszcze na płytach, no i trochę tego jest, a - co ważniejsze - niektóre być może fajne. Plus cała teczka (ponad sto stron) z pomysłami. Super, jakby udało się kiedyś dokończyć podręcznik.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz