wtorek, 6 czerwca 2017

odrzucenie wniosku

Wniosek do urzędu miasta o dofinansowanie nagrania płyty został odrzucony, no cóż, nie ma co się smucić. Wniosków podobno było ok. 130, wybranych zostało ok. 20, zatem nie ma wstydu, konkurencja była spora. W każdym razie kilka refleksji: był to mój (chyba) czwarty wniosek do urzędu miasta w Lublinie, przedtem prosiłem o pomoc w sfinansowaniu wydania książek (tomików poezji, i rzeczy wokółpoetyckich) - poprzednie moje wnioski także zostały odrzucone. Nawet jeśli tamte publikacje nie powstały, to wydałem potem sporo innych, w tym zawierających fragmenty tamtych planowanych - zatem bez paniki, po prostu trzeba robić swoje, nawet jeśli na mniejszą skalę. Nie mam do nikogo pretensji, chociaż oczywiście łatwo dobudować sobie teorię, że "znowu mnie nie zrozumieli" :)

Z dalszych skojarzeń, warto dodać, że planowane wydrukowanie komiksu do wykonania głosem także się nie udało. Nie udało się dogadać z redakcją, i w końcu projekt upadł. Za to przemieniłem ten komiks w wiersz dźwiękowy, i zamieściłem tu na blogu (chodzi o wiersz "ZAGAUDA NUUKKI WEY KARYU RULLA BUBBU").

Dalsza refleksja: myślę, że jestem w stanie robić różne projekty undergroundowe, na niewielką skalę, ale żeby sprawy nabrały rozgłosu, potrzebne jest większe środowisko osób zainteresowanych poezją dźwiękową.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz