wtorek, 23 maja 2017

200 postów na blogu

Na blogu pojawiło się już 200 postów (czyli ten jest dwieście pierwszy :) ). Jak już parę razy wspominałem, pierwszy miesiąc miał tworzyć podstawy, a potem miało być bardziej o aktualnych projektach. Okres "podstaw" troszkę się jednak przedłużył, ale w międzyczasie zamieściłem informacje o czterech swoich płytach, czyli przynajmniej trochę tematów udało się poruszyć, ale kwestia praktyki też nie została pominięta.

Byłem parę dni w Sandomierzu, nagrałem tam tylko jeden wiersz dźwiękowy. Tydzień wcześniej też nagrałem jeden, w ciekawym miejscu w Województwie Łódzkim. Czyli stopniowo kolejne wiersze powstają.

Poza tym nawiązałem jakąś współpracę z "Domem Słów" w Lublinie, w istniejącej tam szafce-biblioteczce zostawiłem 20 egzemplarzy jednej broszurki o poezji. Jeśli się uda, chciałbym zamieścić tam niedługo (najlepiej by było podczas lub tuż przed imprezą "Miasto Poezji") broszurkę o poezji dźwiękowej (roboczy tytuł "Zaproszenie do poezji dźwiękowej"). Kiedyś rozdawałem broszurki w różnych ilościach, np. 500, na różnych imprezach - zwykle oddziaływanie nie jest natychmiastowe, ale za to wielokrotnie po kilku - kilkunastu latach spotykałem ludzi, którzy pamiętali, że dostali kiedyś takie broszurki. Zatem, kontynuujmy! Oczywiście, jeśli ktoś chce się bardziej włączyć do tworzenia poezji dźwiękowej, to bardzo zapraszam. Pierwsze sygnały już miałem, zapraszam do dalszych działań!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz