środa, 18 stycznia 2017

forum mp3store

Parę dni temu miałem okazję popróbować czterech różnych modeli słuchawek, potem zacząłem googlować temat. Zapytałem znajomego rysownika, który lepiej zna się na sprzęcie, i polecił mi http://forum.mp3store.pl.

Na razie wczytuję się w temat, ale sporo fajnych informacji już znalazłem (chodziło mi o słuchawki, na których dobrze słychać basy - taka informacja w paru wątkach się pojawia). Mimo, że większość modeli ze względu na cenę dla mnie odpada, i tak moim zdaniem warto zerknąć. Daje do myślenia. Pewnie niejeden słuchacz odrzuci sporo z moich wierszy ze względu na jakość dźwięku (chodzi mi o to, że nie dość że nagrywam przez telefonik, to dodatkowo czasem ograniczam częstotliwość do 8000 Hz - cokolwiek to znaczy - tak mi ciekawie brzmiało... w każdym razie pewnie na dobrym sprzęcie wyczulone ucho coś takiego pewnie uzna za kiepskie).

Warto odsłuchać swoje kawałki na lepszym sprzęcie, odczucia są ciekawe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz