niedziela, 15 stycznia 2017

notacja gülüm sülüm

Mamy sobie kawałek "gulumsulum":
I jak to sobie przed wykonaniem zanotowałem:
gülüm sülüm
öt ÿt [na wdechu]
sam się pocałuj [bałałajka]
Pomyślałem, że warto dać znać jak ja notuję takie rzeczy. Wiadomo, istnieje wiele rodzajów notacji, dających np. sporo autonomii wykonawczy czy wskazującej na słowa, które mają być wypowiedziane. Tu chciałem zwrócić na uwagi dotyczące techniki. Ja tutaj zapisałem je w nawiasach kwadratowych. Użyłem dwu zaznaczonych w ten sposób technik - czyli mówienia "na wdechu" oraz efektu "bałałajki".
W sumie notatka nie miała służyć jakimś wykonawcom, ale z drugiej strony fajnie by było, jakby wiele osób wykonywało poezję dźwiękową. W tym przypadku bardziej mi chodziło o treść, jakieś formy tureckopodobne, a dalej bałałajka i kolejne słowa same się potoczyły :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz